شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : 5185

سلامتی خود را با قدرت خون اژدها متحول کنید

آیا می دانستید که خون اژدها یک درمان عالی برای مشکلات گوارشی، پوست، سرطان ها و دیابت است؟ برخی از شما ممکن است فکر کنید: چی؟ خون واقعی اژدها؟ مطمئن باشید؛ ما از شما نمی خواهیم که خون یک موجود افسانه ای را جمع آوری کنید. خون اژدها یک رزین گیاهی قرمز تیره است که به دلیل رنگ آن نامگذاری شده است. این درخت از درخت Croton Lechleri استخراج شده و در اسپانیایی به نام Sangre de Grado نیز خوانده می شود. از کجا می توانیم "خون اژدها" را پیدا کنیم؟ چه فواید پزشکی دارد؟ و دقیقا چگونه می توانیم از آن استفاده کنیم؟
سلامتی خود را با قدرت خون اژدها متحول کنید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ۲ فوریت، بیایید با جایی شروع کنیم که می توانید آن را پیدا کنید. جنگل های بارانی آمازون خانه برخی از منحصر به فردترین و جذاب ترین گیاهان زمین است. Sangre de Grado یکی از شگفتی های بسیاری است که در شاخ و برگ های انبوه این جنگل یافت می شود. Sangre de Grado که از گونه‌های گیاهان کروتون گرفته شده است، دارویی است که در سراسر آمازون گسترده شده است. بالاترین کیفیت گیاهان از جنگل های بالای پرو و اکوادور می آید و یکی از سریعترین رشدها را دارد، جایی که به طور میانگین، Sangre de Grado  می تواند فقط طی 3 سال به 45 فوت ارتفاع برسد.
یکی دیگر از واقعیت های هیجان انگیز در مورد این رزین این است که می توان آن را مشابه لاستیک برداشت کرد. مخلوط کلوئیدی شیره درخت از برش های کوچک ایجاد شده در پوست درخت بیرون می زند که سپس در ظروف جمع آوری شده و ذخیره می شود. البته، با پیشرفت تکنولوژی، تکنیک‌های جدیدی ابداع می‌شوند، بنابراین روش‌های کشاورزی تجربی اکنون بر روی رشد و قطع درختان در یک چرخه 2 تا 3 ساله تمرکز می‌کنند. با توجه به اینکه قطره قطره بیرون می آید، هر درخت تولید انبوهی از حدود 1.5 لیتر شیره را جمع آوری می کند. حالا آیا این خون اژدها است؟ سانگره دگرادو؟ یا Sangre de Drago؟ یک تصور اشتباه رایج در مورد نام رزین وجود دارد. Sangre de Grado یا Sangre de Drago؟
 از آنجایی که به طور گسترده از آن به عنوان خون اژدها یاد می شود، این نام، از جمله کلمه "دراگو" به نظر می رسد که اصطلاح صحیح باشد. اما اینطور نیست! اصطلاح صحیح Sangre de Grado است! مردم اغلب به دلیل سهل انگاری و دانش محدود از گونه های دارویی، این دو را با هم اشتباه می گیرند. تعارض دیگر با اصطلاحات این است که برخی از ادبیات و مکاتب سنتی پزشکی که عمدتاً در اروپا، آسیا و آفریقا باستان مستقر هستند، ممکن است شیره درختان دیگر را خون اژدها بدانند. بین این دو چه فرقی هست؟ پاسخ به گونه درخت خلاصه می شود.
گونه خاص مورد بحث ما از درختان Croton lechleri آمازون می آید. برخلاف رزین های دیگر استخراج شده از درختان Dracaena Cinnabari  . اما برای چه استفاده می شود؟ این رزین در باورها و مراسمات معنوی، رنگ‌های طبیعی، رنگ‌ها، لاک‌ها و بوخورها استفاده می‌شود، و نقش این رزین در پزشکی چندان در طول زمان تغییر نکرده است. از آنجایی که Sangre de Grado قرن ها یک داروی سنتی بوده است، مطالعات مبتنی بر شواهد روزافزون، محبوبیت آن را به عنوان یک درمان دارویی موثر نشان داده است که هر روز افزایش می یابد زیرا افراد بیشتری به جای جایگزین های مصنوعی به محصولات طبیعی روی می آورند. چه چیزی آن را اینقدر دوست داشتنی می کند؟ مطالعات بالینی شواهدی قوی از خواص درمانی، ضد ویروسی، ضد قارچی، ضد باکتریایی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن را نشان می دهد. علاوه بر این، حداقل عوارض جانبی آن نیز تصویری وسوسه انگیز را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.
نتایج مطالعات invitro و in vivo نشان از کاربرد Sangre de Grado  در درمان اسهال، زخم ها، تومورها، زخم معده، عفونت تبخال، خارش، درد، تورم نیش حشرات و سایر شرایط دارد. در مورد برخی از فواید دارویی خاص چگونه است؟ اول از همه، برای مشکلات گوارشی عالی است. چه زخم معده باشد و چه اسهال، این داروی گیاهی برای درمان مشکلات گوارشی عالی است. حتی عفونت‌های روده‌ای و ورم معده که نوعی التهاب پوشش معده است نیز تحت تأثیر دارویی این گیاه قرار می‌گیرد. مطالعات نشان داده اند که زمانی که Sangre de Grado در آب آشامیدنی استفاده می شود به بازسازی سلول ها کمک می کند و التهاب و کلونیزاسیون باکتری ها را در افراد مبتلا به زخم معده کاهش می دهد.
تحقیقات انجام شده بر روی حیوانات نیز هر از گاهی از این مشاهدات حمایت کرده است. زخم معده در آمریکای جنوبی شایع است، عمدتاً به دلیل عفونت ناشی از یک باکتری که معده را هدف قرار می دهد و می تواند به راحتی درد ایجاد کند. جوامع آمازون در معرض خطر زیاد قرار گرفتن در معرض انگل ها و پاتوژن های مختلف هستند که آنها را مستعد ابتلا به عوارض پزشکی می کند. این امر به دو دلیل وابستگی آنها به ethnomedicine را توضیح می دهد. اولاً، اینها به آسانی از طریق منابع طبیعی در دسترس هستند. و دوم اینکه مقرون به صرفه هستند. بنابراین، گیاهانی مانند Sangre de Grado نجات دهندگان زندگی هستند که می توانند روند درمان را آغاز کنند و جایگزینی عالی برای محصولات مصنوعی باشند. و استفاده از آن فقط به آمازون محدود نمی شود. این گیاه همچنین یک داروی قدیمی چینی محسوب می شود که برای مبارزه با عفونت های دستگاه گوارش استفاده می شود.
محققان چینی همچنین ادعا کرده اند که این گیاه در درمان اختلالات معده با حمله به باکتری هایی که در وهله اول باعث این تهدید می شوند، موثر است. اما این سوال باقی می ماند: چه چیزی آن را تا این حد موثر می کند؟ Crofelemer، یک ماده شیمیایی حیاتی مشتق شده از Sangre de Grado، یک عامل شناخته شده ضد اسهال است. این یک داروی قابل اعتماد برای درمان اسهال در افراد مبتلا به HIV است. در کاهش دفعات آن، کاهش علائم و بهبود قوام مدفوع عالی است. علاوه بر مزایای کروفلمر، محققان همچنین می گویند که استفاده از کروفلمر روی پوست به تبخال تناسلی و مقعدی در افراد مبتلا به ایدز کمک می کند. سایر مشکلات روده ای که Sangre de Grado به آنها کمک می کند عبارتند از سندرم روده تحریک پذیر، اسهال مسافرتی و وبا. 
 Sangre de Grado به طور گسترده ای در کرم های ضد پیری استفاده می شود. اگر به دنبال یک رژیم پوستی هستید که با افزایش سن، جذابیت جوانی شما را حفظ کند، Sangre de Grado  ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. خواص آنتی اکسیدانی آن پوست شما را نرم و لطیف می کند. مطالعات نشان داده اند که عصاره خون اژدها پوست را آبرسانی می کند، ضخامت درم را افزایش می دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می دهد. همچنین برای مقابله با علائم کشش ناشی از بارداری یا افزایش وزن مفید است. و همچنین برای بریدگی، خراش و تاول نیز مفید است.
 به دلیل خاصیت ضد میکروبی، به عنوان یک سد طولانی مدت در برابر ضایعات عمل می کند و از عفونت جلوگیری می کند. همچنین سرعت بهبود زخم ها را افزایش می دهد و از ایجاد عفونت جلوگیری می کند. مطالعه ای که بر روی 60 نفر بین 14 تا 65 سال انجام شد، اثرات مثبت خون اژدها را بر بهبود زخم نشان داد. موفقیت این بهبود سریع به دلیل آلکالوئید تاس کاج، لیگنان ها و ترکیبات فنلی در Sangre de Grado بود. خون اژدها انقباض زخم را تحریک می کند، پوسته ایجاد می کند، تشکیل کلاژن جدید را تسهیل می کند و در نهایت بالاترین لایه پوست را بازسازی می کند ، پوست شما را التیام بخشیده و جای زخم را حفظ می کند. در مورد نیش و گزش چطور؟ بله! Dragon’s Blood نیز یک درمان عالی برای نیش است. درد را کاهش می دهد و خارش را در عرض چند دقیقه پس از استفاده کاهش می دهد. همینطور خاصیت ضد سرطانی نیز دارد.

آیا می دانید چرا سرطان ایجاد می شود؟ غلظت بالای رادیکال های آزاد باعث ایجاد سرطان می شود. اینها مواد شیمیایی بسیار واکنش پذیری هستند که با آسیب رساندن به DNA، پروتئین ها و غشای سلولی باعث آسیب می شوند. آنتی اکسیدان ها مواد شیمیایی هستند که می توانند این رادیکال های آزاد را خنثی کنند و از هر نوع آسیبی جلوگیری کنند. اما Dragon’s Blood چه ربطی به همه اینها دارد؟ خوب، فعالیت آنتی اکسیدانی Sangre de Grado با این آسیب اکسیداتیو مبارزه می کند به این معنی که اثرات ضد سرطانی دارد. شواهد نشان می دهد که خون اژدها سلول های سرطانی یا تومور را در مراحل اولیه درمان می کند. این عمدتا به دلیل ترکیبی به نام تاسپین است که از تکثیر سلولی در سلول های سرطانی جلوگیری می کند. مطالعات همچنین شواهد قوی از قدرت بالای آن در برابر ملانوما، شدیدترین نوع سرطان پوست که می‌تواند در چشم‌ها یا به ندرت در بینی یا گلو ایجاد شود، نشان می‌دهد. و خاصیت ضد دیابتی از خود نشان می دهد. Sangre de Grado یک داروی سنتی قابل اعتماد برای مدیریت علائم دیابت در مناطق شهری و در آمریکای مرکزی بوده است. آنها هنوز از آن برای خواص ضد دیابتی آن استفاده می کنند.
 دیابت نوع 2 یک بیماری مزمن آشنا با علائم مختلف به ویژه مشکلات قلبی عروقی است. این یک نگرانی رو به رشد برای سلامت در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است. در سال 2011، حدود 360 میلیون نفر در سراسر جهان به دیابت مبتلا بودند. شیوع این بیماری در سال 2000 تقریباً حدود 3 درصد از جمعیت بود، اما این تعداد در حال افزایش است. تا سال 2030، 4.5 درصد از جمعیت جهان به دیابت مبتلا خواهند شد. اینها اعداد بزرگی هستند! خوب، این امر پیدا کردن جایگزین های مناسبی را که می تواند به شما در جلوگیری از مشارکت در آن اعداد کمک کند، ضروری تر می کند. و Dragon’s Blood یکی از آنهاست. ممکن است فکر کنید داروهای کافی برای مدیریت دیابت در حال حاضر وجود دارد. چرا ما به دنبال داروی بیشتر هستیم؟ پاسخ ساده است. هرچه بیشتر باشد، بهتر است و همیشه داشتن گزینه های زیاد خوب است. Sangre de Grado یک داروی گیاهی مقرون به صرفه با عوارض جانبی کم است. تبدیل آن به یک گزینه عالی برای کسانی که در تقلای هزینه دارو هستند بسیار کاراست. اگرچه برخی از دیدگاه های سنتی Sangre de Grado را به عنوان یک عامل کاملا موثر برای مقابله با دیابت منعکس می کنند، منابع محدودی وجود دارد که ارتباط مستقیمی بین این دو برقرار می کند. با این حال، خواص ضد میکروبی، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن را نمی توان نادیده گرفت. زمانی که می خواهید با مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا، استرس قلبی عروقی و سرطان مقابله کنید.
 آیا این دارو عوارض جانبی دارد؟ به دلیل عدم وجود اطلاعات و تحقیقات قابل اعتماد در مورد استفاده از خون اژدها در زنان باردار یا شیرده، بهتر است از آن خودداری کنید مگر اینکه توسط پزشک تأیید شود. همچنین، مبتلایان به لوسمی، نوعی سرطان خون، باید از مصرف آن خودداری کنند، زیرا اعتقاد بر این است که احتمالاً وضعیت شما را بدتر می کند. خون اژدها را می توان راه حلی برای بسیاری از نگرانی های سلامتی شما در نظر گرفت و کاربردهای آن به آنچه در مورد آن صحبت کردیم محدود نمی شود. اینها عبارتند از سرماخوردگی معمولی، خونریزی لثه، اسهال ناشی از درمان دارویی سرطان، هموروئید، دردهای قاعدگی، شکستگی ها و عفونت های مجاری تنفسی.
انتهای پیام/.
https://2foriat.ir/vdca.anmk49n6m5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما