گرامیداشت آغاز هفته معلم با نشست اعضای شورای مرکزی و راهبردی جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی و جمعی از نامزدهای مرحله ای دوم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
گرامیداشت هفته معلم توسط شواری مرکزی و راهبردی جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی 2فوریت،در این نشست صمیمی که در آغاز هفته‌ای معلم برگزار گردید ناصر سرگزی دبیرکل جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی ضمن گرامیداشت هفته‌ای مقام معلم و شهادت استاد فرهیخته مطهري، ایشان را الگوی مناسب جهت معرفی به نسل جوان و فرهنگیان عزیز اعلام نموده و بیان داشتند، معلمان ما هیشه پرچمدار فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بوده و در دفاع از میهن اسلامی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز پیروزی انقلاب اسلامی نقش به سزای داشتند.
 "سرگزی" معلمان را قشری اخلاق مدار و فرهیخته دانسته که باید جامعه ارزش واقعی آن را دانسته و همواره تسهیل گر،این قشر مجاهد باشند.دبیرکل جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی نقش این تشکل فرهنگی و مردمی را مطالبه‌ گری موضوعات فرهنگیان و نخبگان دانسته که باید با برقراری ارتباط دوستانه و چند جانبه رفع کننده موانع و تسهیل گر بالا بردن ظرفیت‌های بالای این جماعت موثر و ارزشمند باشند.
ایشان فرهنگیان و فرهیختگان را قشری فراموش شده دانسته و اظهار داشتند،راه رسیدن به سعادت مادی و معنوی جامعه در دستان این افراد بوده و هنگامی به قله ای موفقیت خواهیم رسید که حکومت در تصمیم سازي های خویش آنان را کنار خویش دانسته و از نظرات کارشناسانه و سازنده آنان بهره مند شوند.
در ادامه اعضای شورای مرکزی و راهبردی به بیان دیدگاه و راهکارهای رسیدن جایگاه موثر معلمان وفرهیختگان در جامعه پرداختند.
همچنین در این  نشست سرکار خانم دکتر اخلاقی و دکتر فلسفی نامزدهای محترم مرحله دوم مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک آغاز هفته‌ای معلم و حضور در این نشست ارزشمند، آمادگی کامل خویش را جهت همراهی مجلس آینده و این تشکل فراگیر فرهنگی اعلام نمودند.
انتهای پیام./
https://2foriat.ir/vdcg.393rak9zwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما